Nov 6, 2007

Lunch-date @ TCRS

Today i cuti lagi urus maid baru dan hantar my stepmom to airport.she's having meeting for almost 1 week dan akan balik on Friday. So, quite bz skit la mengurus family. But 2moro i start kerja la. From the airport i called my hubby to have lunch together2 n he suggested ke Chicken Rice Shop @ warisan square. First time we eat sama2 di situ. But for me it's my 2nd time...last wed we're having our dinner kes malas masak. My hubby bz layan his fren dari KL last week.so, me n anak2 n my sister n my amah (yang suda kena fired skrg hehehe) pg makan sana la. I like the rice n chicken lembut la. mahal skit la tapi value for money la saya rasa. cuma noodles dia (ala2 kon loh mee) nda sedap langsung...my hubby try tu la tadi. i suka dia punya fish ball soup dan kerabu mangga (yang ni i makan last week). tadi we order nasi ayam, noodles mee dan little chick meal for naufal. we eat nda sampai la RM30...ok la kan. Minum? Tea tarik, iced lemon tea n iced milo (tiada dalam gambar).
Like father like son....posing sementara tunggu order sampai. sama ja gaya.

This is the noodles mee yang x berapa sedap tu...my hubby's meal.

This is little chick meal...siap ada fried wantan...tapi papa yang makan abis :-)

This is my meal...crisp roasted chicken...yummy...kena la diet tonite.

No comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

You Are My VIG No. :

Free Web Counters
Web Counter THANK YOU