Mar 6, 2012

Our Fourth Little Star

This entry specially mengisahkan kelahiran putera bungsu kami beloved Nufail a.k.a Ayil our 2nd little hero, the 4th and final little stars...


Ini anak Tadau Kaamatan. Lahir ngam2 30 Mei 2012 awal subuh jam 4.30pagi. Sama macam abg dan kakaknya...keluarnya lagi cepat dan mudah (macam moto mudah.my pulak hehehe). Tapi yang ini the 1st time experience ada tanda2 awal kelahiran seawal jam 3am. Jangkaan lahir ialah pada 06 Jun 2012. Macam biasa semua keluar awal dari due. Jadi setiap kali birthdaynya nda perlulah apply cuti untuk celebrate.

Sepanjang kehamilan sangat aktif bekerja dan outstesen...8th month kandungan pun masih terbang ke KT. Sepanjang dia masih dalam perut juga macam2 bengkel dan meeting dan lawatan kerja dibuat jadi bermacam2 nama timangannya diberikan oleh rakan2 spt Mohd. MQA, Mohd. KPI dll :) Yang terharu salah seorang Prof. yang amat disegani dan dihormati dari IPTA luar mengusap perutku sambil cakap "pintar anak u ni nanti sb macam2 majlis ilmu dia ikut mama dia..." InsyaAllah Amiin. Alhamdulillah lahir Nufail Rushdy - Pemberian Allah yang Pintar. InsyaAllah jadi anak yang soleh dan pintar.

No comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

You Are My VIG No. :

Free Web Counters
Web Counter THANK YOU