Jan 17, 2008

Alkisah Maid...part yang ke...???

Rasanya lama btul suda nda meng-update blog ni...sejak balik dari labuan hari tu, byk benda yang kena settle...baik peribadi mahupun office.
Ni mau crita alkisah maid la lagi.baru 3 mths kerja suda la plak mau minta cuti balik plipin...alasan yang standard la utk raih simpati majikan - bapa sakit. alhamdulillah aku nda jamin.minah ni ok kerja aku nda komplen langsung la.jaga budak pun ok tapi ntah la. mau cakap aku cerewet nda juga.aku layan bukan macam maid.mau cakap byk kerja nda juga.anak2ku selalunya tidur siang 2-3 hrs...ntahla. kali ni aku amik pengajaran sikit...aku nda lepas dia balik selagi aku nda dapat pengganti...nanti jadi kes yang maid lama tu...bikin panas juga dorang ni!aku ni sebenarnya nda juga kisah tiada maid...sengsara tu sudah pernah di hadapi...lagi suka sebenarnya bole kurus badan hehehe tapi yang nda tahan kalau time penat balik dari kerja tu dengan kepala serabut hal ofis aaarrrgh mula la tensen dan darah pun going up cepat. dan lagi kesian anak2ku paksa awal pagi naik kereta dan maghrib baru smpi rumah...byk masa tebuang di jalan...lagipun tau la nursery ni sah2la kena sakit...fikir balik kena juga la cari maid....tekanan sendiri!

No comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

You Are My VIG No. :

Free Web Counters
Web Counter THANK YOU