Jan 28, 2008

Lunch @ Magellan

At last...berjaya juga aku publish post ini yang sudah ber-minggu tertangguh pada 29 Feb....
Event : Majlis Santapan Tengahari Bersama Persatuan-persatuan Wanita Negeri Sabah bersama SPB Raja Permaisuri Agong
Date : 22nd January 2008
Time : 11.30 am - 2.00 pm
Venue : Grand Ballroom, Magellan Sutera Harbor

Ini menu dia...not bad la
sempat posing sementara tunggu Permaisuri - From left Sila (bursar) me and Kak Wan (bursar)
Long live the queen - unfortunately kelam kabut sampai blur - maklum dari my hp ja
Nice deco - suka flower n light tergantung sepanjang red carpet...so sweet

Last month actually this event. Tapi bila mau update blog ja, bab yang ni gambar2 mesti nda dapat upload. nda tau kenapa...so paksa tangguh sampai ke hari ini (29 Februari).



Actually yang ini aku diajak oleh Cumie dan sila untuk sertai KESUMBA (kelab kakitangan wanita & suri2rumah UMS) join the lunch. kebetulan aku pun free time tu so...apa lagi tidak menolak rejeki la katakan. Majlis ni acara wanita la konon pasal semua kelab2 wanita di Sabah di pelawa. tapi malangnya cumie nda dapat pegi pada hari kejadian sebab his little anas demam panas tiba2. so tempat dia digantikan oleh Kak Wan.
First time mau tingu the queen secara live ni...excited la konon. kira ok la dapat tingu muka dia depan2 dan amik gambar...sweet la our tuanku permaisuri. Lupa plak hari tu ada batik fashion show (busana muslimah) tapi kain "koyak" jugak di kaki...ada yang style "banjir" tapi cantik2 juga batik dia. nda sempat amik gambar sebab time tu kami sibuk mamam hehehe...
Ada juga gift dari permaisuri utk rakyat malangnya aku mula2 ter-miss kena kasi.tapi oleh kerana sila dapat extra satu ntah dari mana, dia ada reserve la utk aku. tapi sampai sekarang
nda bagi lagi. nanti la kalau aku suda dapat baru aku update ini blog lagi....

No comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

You Are My VIG No. :

Free Web Counters
Web Counter THANK YOU