Feb 23, 2008

Happy Birthday - Bapak Mertuaku

Naufal with paksu, maksu n nenek puan. dia macam moody n tired time ni. ya la sleep time kan...nadhrah memang dibuai mimpi...alamak lupa plak amik gambar nadhrah time tu...




Ini juadah yang licin di makan. ada la sikit2...time kami sampai makanan memang sudah tersedia jadi nda sempat amik gambar...utamakan perut :)


11 Februari 2008 yang lalu merupakan birthday bapa mertuaku yang ke 72 tahun. Sempena dengan itu, keluarga my in laws meraikan birthday beliau di Restoran Kg. Nelayan pada cuti raya cina yang lepas. Family lunch la kira. semua adik beradik my hubby datang kecuali my bro in laws yang di Labuan dan Brunei. Yang datang "full-package" hanya kami anak beranak (siap dengan maid yang dipinjam lagi) dan my sister in law - Mak Ngah Liza datang sekeluarga. Yang lain tu kira "hantar wakil" saja la. Tapi yang jauh2 tu hantar "wakil" dalam rupa bentuk yang lain la :)

kek untuk mertuaku




Ini acara cake-cutting dan nyanyian birthday oleh para cucu Datuk Hj. Din. Naufal tu "jual mahal" nda mau duduk dekat nenek...


Birthday cake my biras (yang amat murah hati kasi pinjam amah dia) dari labuan yang tempah dan sponsor dari SR. itu la "wakil" yang dimaksudkan...di samping "wakil iringan" hehehe jangan marah birasku :) tapi yang geram orang di SR tu ada ka patut dia tulis "Happy 72th birthday"...padahal suda kena tlis terang2 72nd....malas la mau komplen lebih2.

Banyak lagi gambar2 time makan sebenarnya tapi ada masa lain hari aku update...

Anyway, apapun happy birthday to my father in law. Semoga panjang umur, murah rezeki dan diberkati selalu...amiin.

No comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

You Are My VIG No. :

Free Web Counters
Web Counter THANK YOU