Dec 4, 2007

Ada hantuuuuuu....

Last saturday, something funny happen and makes me laughing2 alone when it pop up to my mind :D
ALkisahnya...pagi tu my naufal bangun lambat sebab tidur kul 2am n same goes to me la sebab kena bejaga tingu naufal smpi tidur. Nadhrah macam biasa la awal dengan papa dia. Lebih kurang dkt2 9am gitu baru bangun...tu pun rasa mau kenc...terus la mau pi mandi. Sekali tolak pintu tandas terkunci dari dalam. Tanya la my hubby yang sedang ngadap PC game, dia cakap tolak ja. Aku pun tolak kuat2...pun masih nda dapat. terus teriak ja dari luar tu bagitau nda dapat juga. Sambil2 tu tolak lagi la...tetiba ja ada kuar sora orang tua sebut "aku...aku" berkali-kali...aku pun terkezut beruk dan dalam fikiran tiada lain fikir "HANTU"...terus meluru balik bilik...at the same time my hubby otw kuar mau tingu kejadian aku...aku terus tanya hubby "sapa tu" dengan muka pucat n takut...terus dia ketawa besar dan cakap "punya buruk perangai...penakut!siang2 mana ada hantu...fikir la logik.." Mau dijadikan cerita, my stepmom punya mak ada dalam tu sedang menggunakan Mr. TAN ... dorang sampai awal dari Beaufort mau pi kenduri orang kawin....hehehehe makes me ketawa tergolek2 with my hubby klu ingat.

MORAL OF THE STORY : Bangun pagi jangan lambat.... :P



No comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

You Are My VIG No. :

Free Web Counters
Web Counter THANK YOU