Nov 3, 2008

My Another Hectic Weekend

Weekend ni macam tiada rest secara fizikal mahupun mental. Anyway, at least puas hati sebab :-
a) berjaya melangsaikan semua kerja rumah dengan jayanya terutama iron baju (kerja paling aku nda suka tapi paksa buat2 suka - mau dapat pahala la haha)
b) berjaya mengemas dan membersihkan rumahku dengan tanganku sendiri
c) berjaya meluangkan hujung minggu dengan suami dan anak2 walaupun my hubby pi ofis juga half day on saturday - this is called quality time with family...
Apa pun, sepatutnya aku plan ke ofis on saturday...tapi sebab hubby paksa ke ofis so aku beralah la demi keluarga tercinta...lagipun aku akan ke JB for more than a week next weeknd...jadi aku kena la spent time lebih kan...jadi kemas ofis ku hari isnin la jawabnya...
lagipun tinggal kemas barang ja...nota serah tugas semua sudah ready untuk diserahkan...
Fail Meja pun sudah kemaskini tapi nda la uodate sangat,,,terutama bab kerja harian tu nda pernah pun aku isi...anyway...aku harap SKTM lebih maju dengan PPK yang baru.
Tapi terharu juga aku last Friday my Dekan at last give good remarks on me during our school meeting...saying that aku telah melakukan byk perubahan positif dan kerja-kerja admin lebih teratur sejak aku menyandang PPK di SKTM walaupun hanya 3 bulan lebih aku ditempatkan di Sekolah tu...happy dan kembang kempis la hidung ku.
Yang penting semua LILLAHI TA'ALA...kita ni kan diberikan amanah dan perlu menjalankan amanah tu sebaiknya...nda la mau nanti dicop makan gaji buta dan hasil tu kan jadi "makanan" dan darah daging kita dan zuriat kita. Cewah beceramah plak kan...sekadar ingin berkongsi rasa. Gitu lah kehidupan....

No comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

You Are My VIG No. :

Free Web Counters
Web Counter THANK YOU