Jan 3, 2009

TAG 5x4 BY FAM

Kena tag oleh c Fam...sorry la lama baru te bikin...maklum aktiviti blog ni terbantut kejap sejak sebulan lepas...

4 pekerjaan yang telah aku lakukan dalam hidup:
1. Jadi data entry clerk di AMWAY PJ (part-time waktu student).
2. Shop Assistant di Baskin Robbins SS14 PJ (part time jugak...)
3. Guru Sandaran (teacher kunuk) di SMK Sanzac (nasib inda jadi cikgu ohhh)
4. Penolong Pendaftar di UMS hingga sekarang...(Sampai pilih opsyen pencen 58 tahun hehehe larast ka inda lagi time tu ...)

4 cerita/drama bersiri yang aku nak tengok lagi dan lagi:
1. House MD
2. CSI (NY dan Vegas)
3. The Truth About Cats & Dogs (yang sedihnya sepjg yg ku tau ni crita nda pernah kena tayang di ASTRO mahupun TV nda berbayar tu...huh)
4. The Dark Knight (Batman) - suka tingu Heath Ledger (btul ka eja tu?)

4 tempat aku telah pergi dalam seminggu ini:
1. Ofisku la UMS minggu2 pun kena pigi
2. Kompleks Karamunsing...minggu ni 2x aku pigi dengan nots...tunggu la next post utk crita lanjut hehehe
3. Pejabat Takaful Tingkat 2 Wisma MUIS - renew insuran kreta
4. 1 Borneo - mcm fam bilang boleh dikatakan setiap tengahari... tapi minggu ni baru pigi hari ni dgn my family...

4 makanan kegemaran aku:
1. Tom Yam yang tidak pedas
2. Steamboat
3. Ikan rebus (hehehe...specially yg my MIL masak sure makan biarpun diet or kenyang knunla)
4. Seafood

4 tempat yang sepatutnya aku berada sekarang:
1. Berada di rumah cousin ku di Takis Papar kenduri aruah macikku (btul2 lupa...tgh blogging baru ingat...teruknya aku ni)
2. Bilik mandi (blm mandi lagi sejak sampai dari 1B tadi hehehe)
3. Candle lite dinner sempena anniversary kami kmarin - 2 hari betugas paksa tangguh
4. Bercuti bersama keluarga tercinta - ditangguh juga sehingga diberitahu hehehe.

So the other 4 person I want to tagged are...
1. Kim & Apis
2. Paksu
3. Agee
4. Yanti Rahman

Selamat menyahut seruan tag ku :-)

No comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

You Are My VIG No. :

Free Web Counters
Web Counter THANK YOU