Jan 8, 2009

Tq Aunty Ja (Marja)

Today my kids got ole2 from one of my close fren Marja. She dropped by at my office in the afternoon just to pass me the gift...and we have a chit chat for a while.
To JA...tqvm for ur tots. my kids really love it especially naufal...
next time beli utk mama naufal & nadhrah pulak ye ;)

Look at nadhrah's feet...so cute kan....
Naufal with his new shirt - suka la tu...sebab dia sgt suka Madagascar 2 dan gelek abis dengan theme song I like to move it... c video clip below...

Alamak...paksa sengetkan kepala utk tingu ni clip pasal i tak "gheti" mau kasi rotate...suda try tp masi juga gitu...antam la...(nampak sgt buta IT hehehe)

2 comments:

Norti Sirin said...

cute nyer si a'aa tuu

:) si naufal plak, ayoo x overweight ka??? hehe

auntie nots

mzn said...

Tu la pasal..."perkembangan" nya seiring dengan mama dia hahaha

Jgn lupa ole2 dr Australia ya...

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

You Are My VIG No. :

Free Web Counters
Web Counter THANK YOU