Feb 13, 2009

Tanda-tanda Apa Bila Bagaimana

Dapat tag dari Paksu la pula...ini macam best tapi sebab Tag Agee sebelum ni belum bebikin jadi aku kena siapkan tag agee dulu...suda siap baru bikin ini tag. Rasanya tag paling panjang dan byk soalan yang aku dapat setakat ini.

TANDA TANDA

1. Tanda2 kamu badmud?
:: Cepat naik darah dan nda berapa mau layan orang.

2. Tanda2 kamu marah?
:: Mulut jadi laser dan tonasi suara boleh berubah ala singa gitu.

.3. Tanda2 kamu sinting?
:: Sinting? Perasaan sinting pun aku nda tau camana...hehehe

4. Tanda2 kamu malu?
:: Tunduk tersipu-sipu ala zaman dolu2 tu...hahaha ntah macam Paksu bilang juga la macam nda pernah la rasa malu tapi bukan nda tau malu cuma nda tau macam mana mau jawab ni soalan...soriii.
.
5. Tanda2 kamu sedang cemburu?
:: Soalan ni sebenarnya perlu lebih specify lagi...eh mandai2 plak aku hehehe cemburu ni subjektif ba...tapi kalau dalam situasi cemburu positif...aku akan berusaha utk buat or dapat lebih baik dari orang yang aku cemburukan tu.
.
6. Tanda2 kamu sedang sedih?
:: Nangis la apa lagi...kan tears very sinonim dgn perem2.
.
7. Tanda2 kamu tengah gumbira?
:: Muka ceria semacam dan nda sabar mau cerita / share sama orang tersayang / terdekat.


APA
1. Apa warna baju yg kamu pakai sekarang?
:: Merah hati
.
2. Apa kah kamu termasuk orang yang suka shoping?
:: I am a woman...soooooo jawapanya mistila YES!
.
3. Apa kah kamu percaya love at first sight?
:: Sama macam Paksu...Never! Whwn i was 1st met my hubby kami kuat gaduh bah...hehehe
.
4. Apa yg ingin kamu lakukan skrg?
:: Mau siapkan paperwork yang bertimbun (skrg tgh hibernate...jadi layan kejap blog PPUMS dan menyambil my own blog).
.
5. Apa rasa di hati kamu saat ini?
:: A bit stress dengan kerja.

BILA
1. Bila pertama kali km dilahirkan ke dunia?
:: 29 Oktober sebelah malam...tu la pasal kulit gelap sikit :)
.
2. Bila saat terindah dlm hidupmu?
:: Ada 3 saat terindah dalam hidupku setakat ini - konvo, majlis kahwin ku dan saat pertama melihat dan memangku zuriat sendiri.
.
3. Bila kali terakhir dimarahi ibubapa ?
:: Yang ni macam nda ingat suda bila...paling ingat bukan la kali terakhir masa tu kena marah dan kena rotan di bilik Guru Besar SK Buit Hill dan time tu bapa aku Guru Besar sana...nda ingat pasal apa aku kena marah tu tapi yang pasti aku nangis2 duduk di sudut bilik langsung dia nda pujuk....sedih gila masa tu.
.
4. Bila kali terakhir ehem ehem ehem?
:: Mimang soalan buduh...!!! Nda perlu dijawap.
.
5. Bila kamu akan married?
:: Suda pun... on 2 Jan 2004.

BAGAIMANA

1. Bagaimana jika ada org yg buat kamu sakit hati?
:: Kasi laser ja...kalau nda faham2 bahasa tampar ja satu kali kasi insaf hehehe
.
2. Bagaimana kalau ada org cakap kamu lawa/hensem?
:: Buat selamba ja tapi hidung kembang kempis la kena puji hehehe
.
3. Bagaimana jika ada teman kamu, meninggalkan kamu?
:: Buang dari top ranking teman...macam paksu bilang bukan la ba teman tu kalau suda kasi tinggal kawan.
.
4. Bagaimana jika ada org yg tidak suka sama kamu?
:: Nda penting orang suka aku atau nda yang penting jangan kasi susah aku dan aku nda kacau orang - sudah.
.
5. Bagaimana kalau ketika kamu bgun, kamu dikelilingi api?
:: Teriak dan lari la...apa lagi. Kcuali api neraka...macam mau lari? Isk Na'uzubillah.
.
6. Bagaimana jika kamu keseorangan?
:: Sms sesiapa saja, layan cerita TV/DVD or blogging la.



Sekarang mau tag orang-orang ini yang aku mau tau jawapan dorang pulak :

Si Nots
Si Nleen
Si Fam
Si Agee
Si Kim (suda kena tag oleh Paksu)

Lain2 tu kalau mau buat dipersilakan la ya...

No comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

You Are My VIG No. :

Free Web Counters
Web Counter THANK YOU