Oct 5, 2008

Breaking News...

Semasa blog ini ditulis, saya sedang berada di rumah my brother in laws di Labuan. Beraya sakan la kiranya tahun ni sampai ke labuan. Last minute planing...jadi juga. Kiranya mau beraya ke rumah rakan2 yang berada di labuan, tapi nda ada yang mengangkat telefon.

This is my 2nd day @ Labuan and seawal 7am i was shocked by an sms from a friend Zawawi telling that one of our collegues passed away last nite caused by an accident. Innalillah...deepest condolence to her family members.

Actually, saya kurang berkomunikasi dengan aruah...sekadar hal kerja dan angkat2 kening bila jumpa dalam meeting or terserempak di mana2 di tempat kerja. Apapun rasa terharu juga cos she's been helpful as far as i've known her... lagi pula she's still young and single. Kesian la family dia...semoga rohnya dicucuri rahmat. Amiin.


Bagi kita yang masih diberi peluang olehNya untuk meneruskan perjuangan di muka bumi ni...sentiasa lah bersyukur dan bersiap sedia ke arah itu...sesungguhnya janji Allah tidak akan pernah termungkir.

No comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

You Are My VIG No. :

Free Web Counters
Web Counter THANK YOU